Blondeel Timmerman

belevenissen van Hans en Margreet

  • on tour
  • Privacybeleid

Domburg

Posted by Margreet BT on 26 mei 2026
Posted in: op reis.

Vandaag hebben we zo’n 42 km lekker gefietst. Het was prachtig weer, 26 graden, weinig wind. Onze bestemming was Domburg, in onze jonge jaren was dit voor ons en een grote groep vrienden en vriendinnen de favoriete Pinkstervakantie-stek. Later gingen we ook met onze kinderen in de bolderwagen naar het strand in Domburg. Domburg is sinds die tijd flink gegroeid. In het stadje zijn pleintjes, winkeltjes, hotels en cafeetjes. Het doet ondanks dat er meest Duits wordt gesproken, erg knus aan. Vanaf de hogere duinen heb je een prachtig uitzicht over de blauwe zee. Ons weerzien met Domburg vierden we met een kibbeling plus frites lunch mmmm… De terugtocht ging toch iets moeizamer dan de heenweg.

Posts navigation

← Eerste campertochtje dit jaar
Biggetje →
  • Recente berichten

    • Bijenorchis
    • Biggetje
    • Domburg
    • Eerste campertochtje dit jaar
    • UBA
  • Recente reacties

    Geen reacties om weer te geven.
  • Archieven

    • juni 2026
    • mei 2026
    • april 2026
    • maart 2026
    • februari 2026
    • januari 2026
    • december 2025
    • november 2025
    • oktober 2025
    • september 2025
    • augustus 2025
    • juli 2025
    • juni 2025
    • mei 2025
    • april 2025
    • maart 2025
    • februari 2025
    • januari 2025
    • december 2024
    • november 2024
    • oktober 2024
    • september 2024
    • augustus 2024
    • juli 2024
    • juni 2024
    • mei 2024
    • april 2024
    • maart 2024
    • februari 2024
    • januari 2024
    • december 2023
    • november 2023
    • oktober 2023
    • september 2023
  • Categorieën

    • Buren
    • familie
    • IARU
    • Niet gecategoriseerd
    • op reis
    • radio amateur
    • SOTA
    • thuis
    • UNECSO WHS
Proudly powered by WordPress Theme: Parament by Automattic.