Vandaag hebben we zo’n 42 km lekker gefietst. Het was prachtig weer, 26 graden, weinig wind. Onze bestemming was Domburg, in onze jonge jaren was dit voor ons en een grote groep vrienden en vriendinnen de favoriete Pinkstervakantie-stek. Later gingen we ook met onze kinderen in de bolderwagen naar het strand in Domburg. Domburg is sinds die tijd flink gegroeid. In het stadje zijn pleintjes, winkeltjes, hotels en cafeetjes. Het doet ondanks dat er meest Duits wordt gesproken, erg knus aan. Vanaf de hogere duinen heb je een prachtig uitzicht over de blauwe zee. Ons weerzien met Domburg vierden we met een kibbeling plus frites lunch mmmm… De terugtocht ging toch iets moeizamer dan de heenweg.
