
Het is heel mooi weer en de Pinksterdrukte is voorbij. Een prima gelegenheid om te kijken of alles in onze camper compleet is. We gaan het zien op camping de Schoone Waardin in Ritthem bij Vlissingen. Na twee uur rijden waren we bij de AH in Vlissingen, om daar de laatste benodigdheden voor het avondeten te kopen. Precies on 14 uur kwamen we aan bij de camping, waar ons welkomstdrankje al klaar stond. Onze campinguitrusting was inderdaad niet compleet. Geen theedoek, geen oprijblokken en maar één gaspit die fatsoenlijk werkte. Een klein schroevendraaiertje had kunnen helpen. Ook niet meegenomen!
Eigen internet toegang hadden we wèl meegebracht. Starlink met meer dan 200 Mbps down is een stuk sneller dan het camping 4G netwerk.
Na het eten hebben we een korte wandeling langs de Westerschelde gemaakt. Afgezien van een heel groot containerschip viel het aantal boten wat tegen. En wat maken die schapen een herrie!
