Blondeel Timmerman

belevenissen van Hans en Margreet

  • on tour
  • Privacybeleid

70

Posted by Hans BT on 19 april 2026
Posted in: familie, Niet gecategoriseerd, thuis.

Vandaag ben ik zeventig jaar geworden en dat hebben Margreet en ik op bescheiden wijze gevierd in de sauna. De whiskey die ik kreeg heeft een wat aparte naam, maar smaakt desondanks prima. Onze beide zoons zijn niet in het land en mogen deze mijlpaal op een later moment komen vieren.

Posts navigation

← Laatste dag op Mallorca
Indo teak →
  • Recente berichten

    • Bijenorchis
    • Biggetje
    • Domburg
    • Eerste campertochtje dit jaar
    • UBA
  • Recente reacties

    Geen reacties om weer te geven.
  • Archieven

    • juni 2026
    • mei 2026
    • april 2026
    • maart 2026
    • februari 2026
    • januari 2026
    • december 2025
    • november 2025
    • oktober 2025
    • september 2025
    • augustus 2025
    • juli 2025
    • juni 2025
    • mei 2025
    • april 2025
    • maart 2025
    • februari 2025
    • januari 2025
    • december 2024
    • november 2024
    • oktober 2024
    • september 2024
    • augustus 2024
    • juli 2024
    • juni 2024
    • mei 2024
    • april 2024
    • maart 2024
    • februari 2024
    • januari 2024
    • december 2023
    • november 2023
    • oktober 2023
    • september 2023
  • Categorieën

    • Buren
    • familie
    • IARU
    • Niet gecategoriseerd
    • op reis
    • radio amateur
    • SOTA
    • thuis
    • UNECSO WHS
Proudly powered by WordPress Theme: Parament by Automattic.